ی نی داره اونم از پایین ش بزار فوت کن
مراقب باش خیلی زیاد بادش نکنی
ما زیاد باد کردیم ترکید
این قسمتی که بیرون زده داره سوراخ داره نی رو کامل بکنین داخلش و باد کنین بعد اون قسمتو چسپ بزنین بادش خالی نشه
کدوم قسمتش باد کنیم بعد چطور ببندیمش؟؟؟
اگه نی آبمیوه خوری چ پلاستیکی چ شیشه ای اگه داری با اونا باد کن
خودش داخل بستش یه نی کوچولو داره
یه لوله داره مثل نی با اون
با نی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.