بادکنک فویلی رو چطور باد کنیم؟؟؟؟کسی میدونه؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

ی نی داره اونم از پایین ش بزار فوت کن
مراقب باش خیلی زیاد بادش نکنی
ما زیاد باد کردیم ترکید

این قسمتی که بیرون زده داره سوراخ داره نی رو کامل بکنین داخلش و باد کنین بعد اون قسمتو چسپ بزنین بادش خالی نشه

کدوم قسمتش باد کنیم بعد چطور ببندیمش؟؟؟

تصویر

اگه نی آبمیوه خوری چ پلاستیکی چ شیشه ای اگه داری با اونا باد کن

خودش داخل بستش یه نی کوچولو داره

یه لوله داره مثل نی با اون

با نی

سوال های مرتبط