سلام بخیه های سزارین کی باید برم دکتر بکشه

۷ پاسخ

دیگه با هزار ترس به شوهرم اعتماد کردم گفتم بیا بخیه هارو بکش ولی خداییش درد نداشت یه کوچولو سوزش داشت مراقب دیگه تا کی هست هر روز حمام کنم و سشوار بکشم دیگه چی.....

من دکترم گف ۸روزه برم ولی ۱۰ روزه رفتم

۱۰روزبعداززایمان

۱۰روزه

10روزه

۶ تا ۱۰ روزگی

۱۰ روزه

سوال های مرتبط

مامان آبنباتای قندی مامان آبنباتای قندی ۹ ماهگی