۹ پاسخ

ده تا ۱۴روز زودتر
بستگی به رشد بچه داره

یه هفته عزیزم

37هفته 2روز امروز زایمانم کردن

زایمان طبیعی من 22 اردیبهشته
دکترم برا سزارین 15 وقت داده

از من طبق ان تی میشه 10 روز
طبق پریودی ک دقیق یادمه 20روز

به خیلی چیزا بستگی داره
به وزن و رشد بچه نثلا دیابتی ها بچه هاشون اکثرا ذرشتن زودتر ختم بارداری میدن
به نظر دکتر هم بستگی داره بعضی دکترا بیشتر نگه میدارن

من دلم می‌خواد ۳۸هفنه۱روز ب دنیا بیارمش تاریخش خوبه؟؟

الان تو میتونی ۳۸هفته سه روز یا چهارروز بچه ات به دنیا میاری

خواهر من ۳۷هفته بچش سزارین بدنیا اوردن

سوال های مرتبط