۸ پاسخ

ازوقتی غذاکمکی شرو میش
آب جوشیده سردشده

از وقتی غذای کمکی شروع کردی باید آب بدی
که روده و معده خشک نشه ، تشنگی بچه هم رفع بشه وقتی غذا میخوره و معده کار می‌کنه بدن کم آب میشه سریع

چون بدنش نیاز داره، بچه من جیشش نارنجی میشد بدنش کم آب میشد بهش اب دادیم دیگه از ۴ماهگی، اب جوشیده سرد شده دمای محیط

همونجور که ما تشنمون میشه بچه هم به آب نیاز داره
آب جوشیده

از وقتی غذای کمکی میدی

از چهارماهگی بهش دارم میدم روزی ۲۰ تا

دکتر از ۶ ماهگی گفت آب شیر بده

از شروع غذای کمکی آب جوشیده سرد

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایمن مامان رادوین و رایمن ۱۱ ماهگی
مامان ❤️‍🔥 مامان ❤️‍🔥 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۰ ماهگی