اگه خیلی درد داری برو بیمارستان ولی کاش تحمل کنی نری
عزیزم تسکین نداره داری سقط میکنی دیگه
کیسه آبجوش بذار
دکترم بری برای دردت چیزی نداره
منم بارداری پوچ داشتم فقط بهم قرص زیر زبونی و شیاف داخل واژن داد ک دهانه رحمم باز بشه بیوفتم رو خون
اگه ازت لخته های بزرگ اومده به احتمال زیاد دفع شده ولی باید باز آزمایش بتا و سونو بدی پس دکتر برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.