منم قرص روکین میخورم یه هفته میشه نشدم با دو تا بیبی منفی
نگرانم💔
من بعد از۱۷ماه پریود شدم عزیزم.
جلوگیری کن که یهو غفلگیرت نکنه😃
منم نشدم هنوز شیر هم نمیدم
برعکس پریود نمیشی شیر خودت میدی حامله نمیشی من که اینجوریم جلوگیری ندارم اصلا
منم هنوزپریودنشدم
خوش بحالت من از ماه سوم شدم
منم هنوز نشدم دوست دارم زودتر بشم
من سه ماه بعدش پریود شدم الانم بار دارم شیر خودمو میدم
اخ منم
ولی امروز بالاخره شدم😭
اصلا دوست ندارم
من دو ماه بعد زایمان پریود شدم
من هم هنوزپریودنشدم 😔 کاشکی زودتربشم
من بعد از نه ماه پریود شدم دکتر هم ب من گفت خیلی مراقب باش چون احتمال حاملگی داری
شیر خودتو میدی
منکه همون ماه اول پریود شدم
میگن شیر خودتو بدی پریود نمیشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.