۸ پاسخ

چقدر خوش شانسی که ده ماه پریود نشدی😐🤦چرا من از ماه اول پریود شدم آخه🤦🤦

آره من ک افتضاححح بودم

اوففف آره 🤦🏻‍♀️

بار اول واقعا شدید بود
نگران نباش

واقعا خیلی شدیده
برای من که عجیب بود

اره عزیزم خیلی شدیده
ن دور از جون
نترس😂😂😂🤣🤣

اره طبیعیه

من ۸ماهه همچنان خیلی شدیده
۷روزشبا نمیتونم بخوابم که الان همه جارو به گند میکشم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط