۲۲ پاسخ

والا منم خواستم اقدام کنم
دلم میسوزه واسه تنهاییش
ولی واقعا شرایطش نیست
آدم یه وقتایی باید منطقی باشه

منم شرایطم مث شماس ولی مخم هنوز کشش نداره برا ب بچه دیگ
و اینکه سال بعد پسرم کلاس اولی میشه و خیلی نیاز ب توجه داره و سخته برام

الان بازه سختی هست عزیز توی این شرایط جن.نگ پسرت خیلی نیاز به توجه و اهمیت داره
و داره می‌ره کلاس اول ، سال اول مدرسه خیلی سخته برا بچها حتی باوجود پیش دبستانی بازهم نیاز به توجه اکید و زیاد مادر بخصوص داره
من خودم همیشه میگفتم دوتا سه سالگی فاصله سنی‌شون باشه بچه دار میشم دوبار اما آنقدر شرایط سخت و تلخ شد کلا بیخیال شدم
دیگه ۳ سال و پنج ماهگی دخترم بود که پسرمو باردار شدم (خدا خواسته بود) همه اش میگفتم زوده و نمی‌خواستم
ولی الان که بدنیا اومده و بزرگتر شده میگم بهترین زمان بوده ، فاصله سنی خوبی دارن
اما شما هم اگه همه شرایط مالی و خانوادگی و رابطه خوب با همسر و بچه
از همه مهمتر آرامش روان و فکری و اخلاقی داره اقدام کن
الان اقدام کنی ، وسطای مدرسه پسرت بدنیا میاد
بنظرم چندماه دیگه اقدام کن که هم تکلیف این ح.نک معلوم بشه و حداقل تولد بچه جدید بی افته توی تابستون که زمان مدرسه نه به پسرت فشار بیاد نه به خودت و بچه جدید

تو این شرایط جنگ حامله بودن خیلی سخته البته نظر شخصیمه .من شوهرم گناهکار بود وگرنه من از یه سالگی آیهان میخواستم بچع دوم بیارم

عزیز دلم الان شرایط جن گ ه کم و بیش می‌دونیم، چند سال پیش زلزله بود من چند تا از دوستام قصد بارداری داشتن خدایی بلایای طبیعی هم ترسناکه مثلا همین زلزله نمیدونی کی میاد چند ریشتر میاد طفلی ها میترسیدن برن حمام .ولی دست بردار نبودن چون دارو مصرف میکردن و زمان میگذشت

موقع بچهای ما اخ را ی بارداری یک دفعه کرونا پیداش شد و چ شرایط سخت و خطرناکی بود، ایا ما می‌دانستیم؟ اون موقع هم هر لحظه با م رگ رو برو میشدیم.ادم از ادم فراری بود
مخلص کلام :بنظر من همه چی ب شانس و اقبال و پیشونی بچه و خودت بستگی داره انشاا... هرموقع میشی ب راحتی و شادی بشی و روی ماهشو ببینی

منم دلم میخواد بیارم
چون بچم دلش میخواد
ولی فعلا شرایطش نیست
بره کلاس دوم انشاله اون موقع میارم

ن الان باردار نشو

چقدررررررر حرفات حرفای منه انگار خودم همشو تایپ کردم😭😭😭
من یه ساله میخواستم اقدام کنم اما همسرم گفت همه چی گرونه اینده نامعلومه نمیشه الان میگم خداروشکر مخالفت کرد
اما تنهایی پسرم بازم مسئله س🥺😭

خب بیار عجله کاری کار دستت میده

عزیزم فعلا دست نگه دار انشالله توی آرامش اقدام کن والا الان زنده موندن خودمونم رو هواست من الان باردارم هر لحظه ام با استرس ب دنیا آوردنش و آیندش داره میگذره من اگه جات بودم فعلا اقدام نمیکردم اینهمه صبر کردی چندماه دیگه هم تحمل کن

من ۶ ماه بود دارو میخوردم
تنبلی داشتم
سونو می‌رفتم
گزاشتم کنار همه را
تو این شرایط کی باردار میشه
اصلا اینکارو نکن
دیگه قسمت اینطوریه دختر منم دقیقا مثل پسر تو

منم‌میخوام کنم بچم همسن بچه شماست و خودمم ۳۸ سالمه
دیر شده چند ماه هم روش
تابستون جنگ تموم شد با خیال راحت اقدام‌میکنم الان وقتش نیست یه چیزی اطرافمون بزنن استرس میگیریم خدای نکرده احتمال سقط هست دکتر پیدا نمیشه
چند ماه دیگه با ارامش اقدام‌میکنم

من قصد دارم بیارم دخترم تنهاس خیلی میگه
ولی بخاطر جنگ نمیارم چون اصلا معلوم نیست چی ب سرمون میاد بعد جنگ اقدام میکنم

دقیقا منم شرایط شما رو دارم من چند ماه اقدام کردم نشد فعلا دست نگه داشتم تا ببینم چی میشه منم مثل شما ناراحتم پسرم تنهای سنمون داره میگذره

زیادم دیر نشده فاصله‌ی بچهای من ۸ ساله جاریم ۱۲ ساله،،،ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست ،یه جاریم بجهی سومش رو تازه آورده بچهی اولش دبیرستانه اون‌یکی هم ابتدای چهارم هست ،اتفاقا آدم هوس نوزاد میکنه ،خوبه تا اینکه پست هم بیاره خسته و زده بشه

بیار ان شالله خیره من دومی چارماهشه دخترم رفته تو ۶سالش خیلی خوبه دخترم واقعاتوسنی ک درک میکنه میفهمه باهاش بازی میکنه خیلی دوستش داره

منم دلم می خواست به خاطر همینایی که نوشتید اما من یکبار دوسال پیش اقدام کردم خارج رحم شد و دیگه بعدش نشد اقدام کنم الانم ج ن گه می ترسم باید زیرنظردکترباشم خداکنه ج ن گ تموم بشه هم شما هم من دوباره مادرشیم و بچه های سالم و صالحی نصیبمون بشه

عزیزم دنیا که به اخر نرسیده چرا این همه حسرت میخورین

من همون روزا ۲ تا آوردم
ک تنها نباشند یکیشون ۶ سال یکی ۴ سال
ب نظرم یکم دیگه صبرکن

دقیقا شرایطتون مثل منه و منم قبل عید یه کم به اقدام فکر میکردم
ولی با اینکه تفاتشون یه کم زیاد میشه گفتم حالا چند سال که صبر کردیم چند هفته هم روش

اگه میبینی استرس جنگ روت اثر نداره اقدام کن وگرنه فعلا بی خیال شو

حالا تو ک اینهمه صبر کردی چن ماه دیگه هم صبر کن

سوال های مرتبط