ابروهای خودته اگر ک عالیه طبیعی...ماشاله ابروهات پره😍ب چشاتم میاد..
من یک ماه پیش میکرو کردم
اینم ابرو های منم
متنفرم از میکرو
چپی هشتی شده تاجش کمتراز راستی هست قرینه نیستن
اصلا قرینه نیست عزیزم .خودت اصلاح کردی ؟
بنظرم میکرو کن ابرو خیلی تو چهره تاثیرداره خیلی نامرتبه
سمت راستی سرش پایینه یکم
خوبه ـ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.