خانما مایع دور جنین بوش مثل وایتکسه؟؟

۳ پاسخ

نه بو نداره اصلا!! مثل آبه دقیقا
فقط اگر لکه بینی هم داری و حس میکنی بی اختیار ازت آب میره حتما برو زایشگاه وگرنه ترشحه جای نگرانی نداره

واقعا بوش نکردم چه عجیب انقدر سر اولی استرسی شدم اینکارو نکردم 😆

آره دقیقا بوی شوینده میده

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۱ ماهگی
مامان سیدعلی مامان سیدعلی ۱۰ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی