زایمان با امپول فشار خیلی بده؟

۷ پاسخ

اولین بار درد نداره بعدن که دهانی رحمت باز میشه وچندین بار معاینه میکنن جوری دستشو تومیکشه که میمیری

نه بددد نیست
فقط نسبت به زایمانی که دردش خودش شروع میشه دردش یکم بیشتره
ولی بازم قابل تحمله عزیزم نگران نباش
من زایمان اولم چون فشارم رفته بود بالا ختم بارداری دادن
با آمپول فشار زایمان کردم

چند هفته اید شما ؟

نه بدنیس

نه چرا باید بدباش درداتو زودترمیکنه سردوتابچهامم زدن سراولی ۶ساعت دردکشیدم چون بچه اولش بریچ بود بعد سفالیک شد تو لگن نیومده بود سردومی دوساعت خداکنه اینم ساعت دردام کمترباش

چند سانت بازی الان

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان فاطمه خانم مامان فاطمه خانم ۱۲ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۰ ماهگی
مامان الماس💎💞💕 مامان الماس💎💞💕 روزهای ابتدایی تولد