۴ پاسخ

یکیشون شیفت وایمیسه و بازه، ۵ فروردین هم همشون بازن

بله
تا ١٠ روز مشكلي نيست

مرکز بهداشت ها ایام تعطیل هم هستن.خبر بگیر ببین میزنن ک برو. نسد همون ۵ اینا برو

فک کنم تا۱۰روز بشه.اخه منم ۲۹ باید میزدم

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی