من شیاف و آمپول داده بود که زود زایمان نکنم.، 39هفته و دو روز بودم بدون هیچ درد زایمانی، سزارین شدم
چند هفته ای عزیزم
انقباض هست گلی . طبیعی هستی یاسزارین؟
چون فاصله زایمانهات کم بوده بخاطر اونم هست بهت فشار اومده
منم بچه هام دوتا پشت سر هم بودن سر اولی نه ولی دومی آرزوی مرگ خودمو میکردم از بس که درد داشتم و داغون بودم
چون معاینه شدی بخاطر اونه و اینکه این درد ها عادیه شروع انقباض ها معمولا چند هفته قبل شروع میشه رفته رفته بیشتر میشن اگه لکه بینی چیزی نداری نگران نباش عادیه
عزیزم چون فاصله ی بارداری هات خیلی کمه به رحمت فشار اومده
منم یادمه برا بچه اولم اینجور بودمبا گریه از سر جام بلند میشدم انقدر درد داشتم فکر کنم مال فشار بچس
رلستی هیوسین هم میداد بهم واسه انقباض هام
منم اون موقع داشتم دکتر بهم شیاف میداد میزاشتم (پروژسترون )
اینا انقباضه عزیزم داره شروع میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.