میکرو ابرو داخل شیردهی مشکل داره ؟

۶ پاسخ

تا ۶ ماه بهتره انجام نشه چون رنگ نمیگیره

برا من دوماهگی دخترم زدم خیلی خوب هم گرفت
پوستم هم چرب بود اتفاقا میگفتن شاید نگیره ولی دو ساله خوب مونده هنوز

تستش کن شاید گرفت

ن کار نداره

ن من زدم جیزی نشد رنگشم گرفت

نمیگیره برات رنگش

سوال های مرتبط

مامان رادین👼🏻✨️ مامان رادین👼🏻✨️ ۱۱ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۹ ماهگی
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان مامان حُسنا ❤️ مامان مامان حُسنا ❤️ ۳ ماهگی
مامان رادمهر💙رایان💙 مامان رادمهر💙رایان💙 ۵ ماهگی