منم هر روز گوه میخورم
ولی هر چقدر هم بخوریم
دیگه کاری نمیشه کرد 😶😶😶
چند سال دیگه به این پیامت میخندی درحالی که داری اقدام به بارداری میکنی🤣🤣🤣🤣
سلام منم ریدم
نوش جونت بخور
خانم عزیزدیگه ریدن فایده نداره منم تواقدامم پشیمانم نکنید
بخدا بچه اول هیچی نیست
بچه دوم آدمو پیر و روانی و شکسته و همه چی میکنه
من اگه پسرم اذیتم میکرد به هیچ وجه به بچه دوم فکر هم نمیکردم
فکر میکردم اینم مثل اولیه
ولی اشتباه فکر کردم
الان یه روانی مریض و خسته م
منم این چند روز قبل عید داشتم میریدم😂😂
دخترم دوتا نیش و یه اسیاب باهم داشت درمیاورد یکسره نق گریه غذا نخوردن نخوابیدن منم شوهرم بیشتر در مغازه میموند کمکی نداشتم کلی کار هم داشتم اعصاب نمونده بود برام دیگه
سلام منم همینطور
نه به پست قبلیت نه به این پستت 😁😁😁😁😁🤦♀️
سلام منم ریدم عزیزم
واقعا سخته خدایی
چرا عزیزم چرا اینجوری میگی چیشده مگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.