پوشک نوزاد بیقراری تب رفلاکس دندون

تصویر
۱۰ پاسخ

من ک حتی پونصد تومنم داشته باشم میدم طلا
ب شوهرمم گفتم ک نمیفروشم
یبار ۲۰۰ گرم براش فروختم کافیه😁

خوشبحالت

اگه به خاطر شوهرت نمیگیری بگیر بهش نگو

چقد عیدی گرفتی

پولتو بده من عیده لارم دارم🤣

نمیدونم منی که هیچی عیدی نگرفتم چرا دارم میخونم

یه کیف پسند کردم ۴ میلیون میخوام اونو بگیرم به امید خدا

دیگه چی بگیم خو برای من طلا بگیر نمیشه؟🤣

مشکل اینجاس که عیدی نگرفتم😄😄😄

خب پس چی موند؟🤕😁
مراقبت پوستی ام خوبه
یا ارایش دائم و ازاینجورچیزا

سوال های مرتبط