فرزندپروری
واکسن

تصویر
۱۰ پاسخ

اگ میدادن شخصیت خودشونو نشون میدادن
ولی ت نباید توقع داشته باشی
بچه اوردی برا خودت دیگ
کلا ذهنتو با این‌جور چیزا الوده نکن

آخ دل منم پره دریغ از ی جفت جوراب
ته تغاری هم هست

من اهل توقع نیستم از کسی ولی تو این موارد توقع دارم این چیزا احترام وگرنه کسی لنگ کادو نیست ادما باید یه چیزایی رو بدونن به شوهرت بگو حالیشون کنه

پدر شوهر منم هیچی نداد به بچه‌هام اینقدر وضعش مالیش خوبه انتر

منم دخترم نوه اول نیس ولی هیچی کادو ندادن ،ب شوهرم میگم شوهرم میگه خودم ب جا همه همه چی میخرم براش اینجوری ارومم میکنه

چقد خسیسن ینی تولد گرفتی اومدن کادو ندادن

امروز سر سفره مادرشوهرم دلستر از جلو من برداشت گفت میخوام برا پسرم 😂
حالا تو ناراحتی چرا کادو ندادن

خانواده شوهر منم هیچی نمیدن به پسرپ

عزیزم اگ هم میخای گله کنی بزار شوهرت گله کنه .
یعنی نوه دیگ هم دارن ؟ اگ اره ب اونا چیزی داده؟

چه بی احساس.ول کن خودتو درگیر این چیزا نکن تو خودت بهترین هارو براش بخر

مقالات مرتبط