پس خداروشکر که لکه بینیت از هماتوم بود
هماتوم توام کوچیکه و نگران نباش فقط استراحت باش سعی کن میخوای پا بشی خیلی کم سرپا بمون حمام کوتاه توالت فرنگی یه ماه ۴۰ روز خونه رو نمیخواد جارو بزنی یا تمیز کنی تا جذب یا دفع بشه ان شاءالله
با شوهرت صحبت کن واسه غذا درست کردن کمکت باشه و این مدت با غذاهایی که زود آماده میشه که زیاد سرپا نمونی سر کنین یا موقع غذا درست کردن کمکت کنه
ظرفارم بتونه بشوره که عالی میشه
نگران نباش خیلی زود جذب میشه
ان شاءالله صحیح و سلامت نی نی ت رو بغل بگیری
استراحت مطلق و شیافت فقط برای دسشویی رفتن بلندشو اونم فقط فرنگی
اینجا داخلش نوشته
تو سونو کجا میزنه هماتوم داری
گفت قلبش تشکیل شده خوب بود همه چیش ؟؟؟
من دوتا داشتم یکی ۳۰ یکی ۴۵ ولی باشیاف و استراحت جذب شد خداروشکر ۱۴ هفته رفتم سونو اثری نبود
تا چه حدباید استراحت بکنم مثلا
شما اینجوری بودی
شیاف استراحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.