۷ پاسخ

من از همین الان استخون بالای باسنم درد میکنه بعضی وقتا شدید میشه نفسم میگیره🥺

اره خیلی درد داره

برای من از ماه چهارم درد میکنه طبیعیه سعی کن نحوه خوابیدن و راه رفتن و نشستن ات رو درست کنی تا یکم بهتر شه

مخصوصا وقتی خابم ب پهلو چپ یا راست از دردش بیدار میشم

آره درد میگیره خیلی

وای دقیقا من از اول هشت ماهگی اینجوریم .همون داخل گودی درد داره . یا احساس خستگی داره

اره من خیلی

سوال های مرتبط