من از همین الان استخون بالای باسنم درد میکنه بعضی وقتا شدید میشه نفسم میگیره🥺
اره خیلی درد داره
برای من از ماه چهارم درد میکنه طبیعیه سعی کن نحوه خوابیدن و راه رفتن و نشستن ات رو درست کنی تا یکم بهتر شه
مخصوصا وقتی خابم ب پهلو چپ یا راست از دردش بیدار میشم
آره درد میگیره خیلی
وای دقیقا من از اول هشت ماهگی اینجوریم .همون داخل گودی درد داره . یا احساس خستگی داره
اره من خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.