۴ پاسخ

دکترم به من داده گفت نتونستی دستشویی کنی استفاده کن

منم شکمم داره میترکه‌دو روز یبوستم
شربت منیزیوم هیدروکساید خوردم
آلو خوردم
بازم هیچی
قرص آهن لعنتی همیشه یبوست میاره برام

برای خودت ک‌بارداری نمیدونم ولی برای نوزادا میشه استفاده کرد شاید برای توهم بشه

نه مشکلی نداره

سوال های مرتبط