۵ پاسخ

منم کلا عیدا دوست دارم همه چیزشو ولی عید دیدنی اصلا دوس ندارم .

متنفرم ازروبوسی کردن🥴🥴🥴

وای چرا من عاشق رفت و آمد عیدم🥰

عه چرا سالی یه باره دیگه

مثل همیم

سوال های مرتبط