۱۲ پاسخ

تو تنها نیستی عزیزم با گوشت پوستم درکت میکنم که چی میکشی واقعا فقط اهمیت نده 🥲

هیچی این حرومزاده ها رو باید ب خدا واگذار کرد چون من اگر خیلی دهن ب دهن سگ بزارم دست روم بلند می‌کنه
بیشتر اوقات سکوت میکنم یه جایی خدا جوابم خواهد داد یقین دارم

دهنشو سرویس می‌کنیم🥰

دعوا

تو رانندگی بجور ، بعضی وقتا محل نمیدم بعضی وقتا دعواش میکنم

باید زد تو دهنشون همین ✋️

ی جوری میرینم بهش ک لال شه

مدارا. هیچی

هر جی کفت باید جوابشو بدی وگرنه پرو میشه همش بهت توهین میکنه

توام فوش بده

سوختن و ساختن فقط به خاطر بچها

همه کنارشون دارن

سوال های مرتبط