۲ پاسخ

دارو بکش تو سرنگ سرشو نگه دار سریع سرنگ خالی کن.واسه من این جواب میده

نویانم نمیخوره به زور هم بدم بالا میاره دیگ دارو‌نمیدم همش امپول میزنیم

سوال های مرتبط