فرزند پروری
شیر خشک
بد غذایی

نظر بدین

تصویر
۱۳ پاسخ

اسمش قشنگه که دیگ خودشم عادت کرده ب اسمش از این ب بعد بخاین یه اسم دیگ صداش کنین گیج میمونه باژم هر طور صلاحه گلم

به نظرم دلین اسم قشنگیه
ولوزومی نداره بچه رو دچار دوگانگی کنید
باز یه اسمی باشه که مورد تمسخر باشه خب حق دارین .ولی دلین اسم قشنگیه

دلینا خیلی قشنگ تره که

در ضمن دلین خیلی قشنگ تره به فامیلیشم میاد

اسمش خیلی قشنگه عزیزم به فامیلیش هم خیییلی میاد 😍

🤣🤣🤣مضحک ترین تاپیک امروز میرسه ب این تاپیک.چون ظهر عاشورا دنیا اومده بزاری اروشا؟
اسم بچه ب این قشنگی واقعا چجوری دلت میاد بعد یسال و نیم ی اسم دیگ صداش کنی
اومدیم و یسال دیگ از اسم اروشا هم خوشت نیومد باز میری عوض میکنی؟چ کاریه بزار شناسنامش خالی باشه سالی ی اسم صداش ببزن🤣🤣🤣

دلين قشنگتره

یعنی اگر ظهر تاسوعا به دنیا میومد اسمشو میذاشتی آتوسا 😂😂😂😂😂😂
خیلی خوب بود
دلم شاد شد😆😆😆

خوب بزار دو اسمه باشه خیلی ها دو اسمه ان ولی به شناسنامش دست نزن

میشه ربط اروشا رو ب عاشورا بگی؟؟؟؟

دلین خیلی فشنگتر از آروشا هس
آروشا تلفظش سخته
زیادم خوش آوا نیس

عزیزم اسمش قشنگه عوضش نکن

ببخشید ولی اروشا اصلا ربطی به عاشورا نداره 😬

سوال های مرتبط

مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی