کمردرد تنها نشونه ی زایمانه؟

۹ پاسخ

نه گلم
من سر امیرحسین لرز داشتم سرما سرمام هم میشد دل‌پیچه مثل پریودی هم داشتم کمر درد شدید مثل این که یکی داره با چوب محکم ضربه میزنه هم داشتم

منم باکمردرد بستری شدم بدون انقباض

منم از دیشب کمردرد و درد پهلو دارم استرس دارم ک خدایی نکرده درد زایمان باشه

من دیشب قبل کمر درد شدید داشتم پهلو دردم داشتم اتفاقا دل درد هم داشتم هیچ خبری از زایمان ولی نبود به نظرم بسته به هر بدنی متفاوته

کمر درد شکم درد درد زیاد مث پریودی از اون بیشتره البته

وای نگین توروخدا منم کمر درد دارم

دردش کم کم شروع میشه اول مثل درد پریودیه

کمر درد پهلو درد

سوال منم هست☹️

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۱ ماهگی
مامان تربچه💚 مامان تربچه💚 ۷ ماهگی
مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی