سلام خانما کسی از ازمایش سر درمیاره

تصویر
۶ پاسخ

عفونت ادار هست توی کشت ادرار برید دکتر آنتی بیوتیک مناسب بده. گفته باکتری کلبسیلا توی ادرار رشد کرده آنتی بیوتیکای مناسبش هم کوتریموکسازل سیپروفلوکساسن و چندتای دیگه طبق تشخیص پزشک یکیشو مصرف کنید

باکتری تو ادرارشه که به کوتریموکسازول و سفالکسین و سفکسیم حساسه یعنی با اینا از بین میره

نمیدونم دقیق حتما به دکترت نشون بده،ولی تهش نوشته کوتریماکسازول،سیپروفلاکساسین،سفالککسین،سفکسیم،جنتماکسین
برای من یبار که عفونت اداری داشتم دوتا از اینا رو نوشته بود که دکتر بهم گفت ینی اینا روی باکتری که وارد مجاری ادرارت شده تاثیر داره،اگه شما هم علامت عفونت ادراری داری منظور اینه اون داروها روش اثر دارن

سفالکسین و سفازولین و ... ام فقط داروشه

عفونت ادرار داره یکم

بنظرم خوبه همه چیز

سوال های مرتبط

مامان آبنبات🍭 مامان آبنبات🍭 ۳ سالگی
مامان ماهان.ماهانا. مامان ماهان.ماهانا. ۴ سالگی
مامان آواوتوراهی مامان آواوتوراهی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زینب گلی K💕💕 مامان زینب گلی K💕💕 ۴ سالگی