۳ پاسخ

سلام خوبی عزیزم میشه محض رضا خداصدقه سرخودتون وبچتون پست کن برام اگه شیر خشک باز یالباس داشتی برام بفرستی یک دنیا ممنون میشم بچم. گشنگی میبره محض رضا خدا التماس تون میکنم ثواب میشه

ببلاک کانفورت؟

چرا خودت نمیدی دیگ

سوال های مرتبط

مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی