آپتامیل با کدملی ۲۳۰، آزاد فکر میکنم ۶۰ تومن گرونتره
فکر کنم اپتامیل پپتی جونیور میگیرم۳۲۰
175 هست با کد کلی اپتامیل و نان
نان سهمیه 180 آزاد 270 من پریروز گرفتم
۱۵۰هست باکدملی نان
نان ۲۵۵ شده با کدملی
اپتامیل من میگیرم با کد ملی۲۳۰ ازاد ۲۸۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.