۷ پاسخ

گیگوز ازادش ۲۳۰با کد ملی ۱۵۷تومنه

من آزاد۲۲۰گرفتم ببلاک بابیمه۱۵۷

گیگوز چطوره برا وزن اینا خوبه؟
نان خوبه یا گیگوز

با کد ملی ۲۲۷ آزاد ۲۹۰ امشب گرفتم

گیگوز وزن دهیش چطوره؟؟

من دقیق نمیدونم چون شوهرم میگیره ولی فرقش با آزاد حدود 40 تومنه

من اینجا شنیدم 150

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵👼 مامان آقا کارن 🩵👼 ۸ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی
مامان جوجووو:))) مامان جوجووو:))) ۱۷ ماهگی
مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی