۳ پاسخ

ن واکسن ن قطره!فقط وزن وقد..دورسرهم مهم نیست دیگ

دوتا به پاش میزنن یدونه دستش یدونه قطره
ببر پارک فقط بدوعه وگرنه پاش اذیت میشه

واکسن نداره فکر کنم قطره داره

سوال های مرتبط

مامان ایلیاجون💙💙💙 مامان ایلیاجون💙💙💙 ۲ سالگی
مامان فاطمه و زهرا مامان فاطمه و زهرا ۳ سالگی