خانما سلام
دوسالگی واکسن دارن بچه ها؟

۳ پاسخ

فقط قدو وزن واجبه باید ببری و اینکه یه قطره فک کنم ویتامین د بود خودشون دادن خورد

نه تا شش سالگي
ميتوني واسه چك قد و وزن ببري عزيز

نه.....

سوال های مرتبط

مامان ایلیاجون💙💙💙 مامان ایلیاجون💙💙💙 ۲ سالگی
مامان ߊ‌یܠܩߊ‌ܣ😎 مامان ߊ‌یܠܩߊ‌ܣ😎 ۳ سالگی
مامان فاطمه و زهرا مامان فاطمه و زهرا ۳ سالگی
مامان خانوم👩‍👧‍👦 مامان خانوم👩‍👧‍👦 ۴ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی