۸ پاسخ

ببین علت این قشقرقا چیه؟ یا دنبال توجهه،یا چیزی باب میلش نیست

ببخشید واضح میگم ولی این وحشی بودن بچه علتش ما پدر ومادرا هستیم،جوّ خونه اوکیه؟ دعوا وبحث که ندارید جلوی کوچولو ؟

وقتی جیغ میکشه به حرفش گوش میدی؟خودت یا اطرافیان؟
بنظرم دو روز تحمل کن بذار جیغ بکشه ولی اصلا به حرفش نکن درست میشه
پسر منم کقتی میریم خونه پدرشوهم اینجوری میشه باز برمیگردیم ۲ روز بی محلس میکنم میبینه ناز کش نداره ساکت میشه

عزیزم الان اوج لجبازی تا 3 سالگی باید تحمل کنی اوضاع خوب شد ببرش خانه بازی پارک انرژی اش اونجا تخلیه کنه

وای انگار حرف دل منو زدی
پسرم خیلی شیطونه جیغ میزنه بلند

فقط باید با آرامش باهاش برخورد کنی و وقتی خونه ای اگر الکی قشقرق راه انداخت فقط بهش بگو هرموقع گریه ت تموم شد بیا بغلم بهم بگو چی میخوای
منم پسرم خیلی خیلی لجبازه وقتی داره لجبازی میکنه اصلا محلش نمیزارم خودش بیخیال میشه

شاید یه مشکلی داری گشنه باشه مثلا

منم همینه
یدقه رفتم خونه عمم اینقد جیغ زد و گریه کرد ک اومدم
همش میرینه تو اعصابم

آروم میشه یکم فهمیده تر بشه عزیزم غصه نخور

سوال های مرتبط