دختر منم چسبیذه به تا یکی رو میبینه همش گریه میکنه نع میفهمم دورهمی چیه نه مهمونی از همه چی بدم میاد بخدا
عزیزم بخدا انگار دختر منو توصیف کردی
من ک روزی دو سه بار فقط گریه میکنم
عزیزم تنها نیستی همدردیم بس تحمل کن من تا حالا سه بار بدجوری خودمو زدم سریکی نیاد درک نمیکنه خودشم چسبیده بهم یه دیقه هم ولم نمیکنه
فک کنم بچه ها تو این سن همینن باهاش کنار بیا و بچه هستن بلاخرع میدونم درکتم میکنم ولی جوابشو نده😂
پسر من خیلی نق نقو بود و بلد نبود با وسایلش بازی کنه
ی مدت تی وی رو اصلااا روشن نکردم
نمیدونم بخاطر اون بود یا چی ولی خیلی اروم تر شد و یاد گرفت با وسایلش بازی کنه ولی خب ۳ روزی طول کشید تا عادت کنه
شرایط شما رو نمیدونم مثل منه یا نه
وای فکر کن منم صبح تا شب تنها باباش شب میاد زود خاب منم بیشتر وقتی کم میارم گریه میکنم تازه اونم نمیذاره جیغ وداد و بیداد ک گریه نکن 🤕
پرستش هم همینه
یک سره دهنش بازه حتی لجبازیش تو خواب هم داره که هزار بار تو خواب گریه کنه
اگه رفتیم بیرون کسی اومد طرفش جیغ و داد و گریه که کسی با من حرف نزنه
اگه خواسته ای داشت با گریه
یعنی کلافه شدم مغزم پوکیده از دستش
گاهی میخوام خفش کنم گاهی هم میگم کاش خودم میمردم که گریه هاش میاورد سر قبرم
اخ گفتی دقیقا پسرمنم همین طور شده گاهی انقدر عصبی میشم دوست دارم همه رو بزنم حتی همین الان هم ک اینو تایپ کردم داره گریه میکنه مغزی برام نمونده
آخی واقعا خدا صبر بده بهت عزیزم تحمل کن دیگه چاره چیه ایشالا بزرگ تر شه خوب میشه اخلاقش.نمیتونی بعضی وقتا بزاریش پیش کسی یکی دو ساعت یک نفسی بکشی؟
عزیزم پسر منم همین بود
بردم دکتر هم مولتی ویتامینش رو قوی تر کرد هم اهنش رو دو برابر کرد
وزنش چقدره؟ غذا خوردنش چطوره؟ چون ممکنه بدنش ضعیفه برا همین اینجوری میکنه
دختر من موقع دندون یا مریضی اینطور میشه خیلی کم میارم در حالت عادی هم اگه بغلم سر پا باشیم ساکته اگه نه ک دائما نق میزنه
برا من یه وقتایی اینجوریه..پسر شما بزرگ بشه از ای شوهرای نق نقوعه...باید بسازی خواهر .. سازش کن.تا بزرگ ش بهتر میشه
عزیز خودت یکم بیشتر وقت بزار براش بیشتر بغل و نازش کن بیشتز باهاش بازی کن اگه خیلی نق نقو حتما داری براش وقت کم میزاری چون دقیقا پسرمنم اینجوری شده بود فکرمیکردم وقتی که باهاش برای بازی میارم کافیه بعد فهمیدم خیلی کمه بیشتر نازش کردم بازی کردم الان خوب شده
دختر منم اینجوریه همش نق میزنه یه وقتایی واقعا دلم میخواد کلمو بکوبم به دیوار ولی خب دیگه کاری نمیشه کرد ماها باید صبرمون ببریم بالا اونا بچن نمیفهمن
خیلی سخته اینجوری
آدم اعصابش بهم میریزه واقعا🥺
وای چقذ سخت بچه ها خیلی رو مخن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.