۱۶ پاسخ

دختر منم چسبیذه به تا یکی رو میبینه همش گریه میکنه نع میفهمم دورهمی چیه نه مهمونی از همه چی بدم میاد بخدا

عزیزم بخدا انگار دختر منو توصیف کردی
من ک روزی دو سه بار فقط گریه میکنم

عزیزم تنها نیستی همدردیم بس تحمل کن من تا حالا سه بار بدجوری خودمو زدم سریکی نیاد درک نمیکنه خودشم چسبیده بهم یه دیقه هم ولم نمیکنه

فک کنم بچه ها تو این سن همینن باهاش کنار بیا و بچه هستن بلاخرع میدونم درکتم میکنم ولی جوابشو نده😂

پسر من خیلی نق نقو بود و بلد نبود با وسایلش بازی کنه
ی مدت تی وی رو اصلااا روشن نکردم
نمیدونم بخاطر اون بود یا چی ولی خیلی اروم تر شد و یاد گرفت با وسایلش بازی کنه ولی خب ۳ روزی طول کشید تا عادت کنه
شرایط شما رو نمیدونم مثل منه یا نه

وای فکر کن منم صبح تا شب تنها باباش شب میاد زود خاب منم بیشتر وقتی کم میارم گریه میکنم تازه اونم نمیذاره جیغ وداد و بیداد ک گریه نکن 🤕

پرستش هم همینه
یک سره دهنش بازه حتی لجبازیش تو خواب هم داره که هزار بار تو خواب گریه کنه
اگه رفتیم بیرون کسی اومد طرفش جیغ و داد و گریه که کسی با من حرف نزنه
اگه خواسته ای داشت با گریه
یعنی کلافه شدم مغزم پوکیده از دستش
گاهی میخوام خفش کنم گاهی هم میگم کاش خودم میمردم که گریه هاش میاورد سر قبرم

اخ گفتی دقیقا پسرمنم همین طور شده گاهی انقدر عصبی میشم دوست دارم همه رو بزنم حتی همین الان هم ک اینو تایپ کردم داره گریه میکنه مغزی برام نمونده

آخی واقعا خدا صبر بده بهت عزیزم تحمل کن دیگه چاره چیه ایشالا بزرگ تر شه خوب میشه اخلاقش.نمیتونی بعضی وقتا بزاریش پیش کسی یکی دو ساعت یک نفسی بکشی؟

عزیزم پسر منم همین بود
بردم دکتر هم مولتی ویتامینش رو قوی تر کرد هم اهنش رو دو برابر کرد
وزنش چقدره؟ غذا خوردنش چطوره؟ چون ممکنه بدنش ضعیفه برا همین اینجوری میکنه

دختر من موقع دندون یا مریضی اینطور میشه خیلی کم میارم در حالت عادی هم اگه بغلم سر پا باشیم ساکته اگه نه ک دائما نق میزنه

برا من یه وقتایی اینجوریه..پسر شما بزرگ بشه از ای شوهرای نق نقوعه...باید بسازی خواهر .. سازش کن.تا بزرگ ش بهتر میشه

عزیز خودت یکم بیشتر وقت بزار براش بیشتر بغل و نازش کن بیشتز باهاش بازی کن اگه خیلی نق نقو حتما داری براش وقت کم میزاری چون دقیقا پسرمنم اینجوری شده بود فکرمیکردم وقتی که باهاش برای بازی میارم کافیه بعد فهمیدم خیلی کمه بیشتر نازش کردم بازی کردم الان خوب شده

دختر منم اینجوریه همش نق میزنه یه وقتایی واقعا دلم میخواد کلمو بکوبم به دیوار ولی خب دیگه کاری نمیشه کرد ماها باید صبرمون ببریم بالا اونا بچن نمیفهمن

خیلی سخته اینجوری
آدم اعصابش بهم میریزه واقعا🥺

وای چقذ سخت بچه ها خیلی رو مخن

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
خانوما یه سوالی داشتم میشه لطفا کمک کنید پسر من خیلی گریه میکنه از صبح که از خواب بیدار میشه گریه میکنه تا شب که بخواد بخابه برا چیزای الکی میزنه زیر گریه خودشو پرت می‌کنه زمین جیغ میزنه خودشو گاز میگیره مبل رو گاز میگیره یا منو یا هم خواهرشو موهاشو میکنه سر من داد میزنه هر کاریم بکنم بدتر میشه بخدا از صبح هم که بیدار میشه همش دستم به دهنشه که گرسنه نباشه بهونه گیری کنه صبح برا صبحونه تخم مرغ میدم تا وقت نهار که بشه شیر موز میدم بهش ظهرا غذاهایی متنوعی درست میکنم میدم ساعت ۲ اینا میخوابن دیگه تا ساعت ۴ و نیم و ۵ بعدش که بیدار میشن بهونه بیرونو میگیرن باباشون میبره پارک تاب بازی یک ساعت دوساعتی میگردونه میاره اورد که خونه بازم گریه میکنه خودشو پرت میکنه اینور اونور میبرمش حیاط ماشین سواری میکنن باهاش بازی کنم باهاش اما بازم گریه میکنه همش دنبال پدرش گریه میکنه که منو ببره اونم کار داره نمیتونه که همش پیش این باشه منم هر کاری میکنم سرشو گرم کنم دنبال پدرش گریه نکنه نشدنیه که نشدنیه دیگه کم میارم از بس باهاش حرف میزنم نازشو میکشم که گریه نکنه هر کاری بگید کردم بخدا سر کتاب هم باز کرذم اما بازم اروم نمیشه اصلا دیگه موندم چیکار کنم از دست گریه هاش از صبح تا شب ۱ ساعت اروم نیس که بگم ارومه منم مغزم استراحت میکنه نه همش گریه همش بهونه خسته شدم دیگه دیگه بعضاً عصبی میشم داد میزنم سرش میزنمش بعدش خودم ناراحت میشم خودم خودمو میزنم که دستم بشکنه چرا زدم 😭😭😭😭😔😔