۸ پاسخ

ینی از صبح پنجاه بار ۳۰ تا پله رفتم اومدم برا دستسویی
هر کی هم منو میبینه میگ چ خوب کجا میری باشکاه د لعنتی من داغونممممم😂😂

منم ۵ کیلو کم کردم
پسر منم منو روانی کرده
روزی دوبار خود زنی میکنم فقط سرم میکوبم ب ديوار

شاید چشم خورده ، یا از دندونشه گریش

من چی بگم خواهردوتاپسر۸و۶سال هردوبشدت حس قدرت دعوا یه دختر ولی خداروشکرمیکنم باهاشون وقت بزاربازی کن خسته بشه

من روانی شدم

بچه اولتونه؟

منو ندیدی خواهر دو تا دارم یکسره میدوعم کم مونده محو بشم از رو زمین 🙂😂

منم منم منم منم منم منم منممممممممم😭😭😭😭😭😭😭😭

سوال های مرتبط