۵ پاسخ

منم نبردم عذاب وجدان دارم

منم نبردم دکتر گفت نمی خواد همش احساس می کنم اشتباه کردم

منم نبردم

منم نبردم نه پسرمو نه دخترم رو اگه اوضاع خوب بشه حتما میبرم

منم نبردم دكتر هم گفت نميخاد اما خودم عذاب وجدان دارم

سوال های مرتبط