۴ پاسخ

اگه منظم برو بعضی وقتا نفخ هم بکنی شکم سفت میشه
منم هفته شما بودم ابگوشت خوردم شکمم شل سفت میشد درد گرفته بود همه جام ولی انقباض نبود

بروبیمارستان عزیزم

اره عزیزم برو

اره زودتر برو دکتر دست دست نکن

سوال های مرتبط