درد هایی ک شکل پریودیه اسمش ماه درده بنی داره بدن اماده میشه برای زایمان و حتی لگن و واژنتون تیر میکشه یا درد میگیره اصلا نگران نباشید...تا زمانی ک منظم نشه دردها،حتی درد های شدید پریودی هم اوکیه ولی مراقب تکون های بچه و نظم دردها و ترشحاتتون باشین خیلی...همین
کمر و زیر شکم درد میگیره بیشتر
عزیزم اگر درد زایمان باشه باید تایم هاش منظم باشه اول هر ۳۰ دقیقه بعد ۲۰ دقیقه تایمش میرسه به هر ۱۰ دقیقه و ۵ دقیقه که برسه باید بری بیمارستان
خودم تجربه نداشتم ماما همرام برام توضیح داده
دل دردی شبیه پریودی کمرتم درد داره همزمان
میگیره ول میکنه هی ولی منظم مثلا با فاصله های زیاد بعد این فاصله ها هی کمتر میشن و نزدیک ب هم میشن
مثلا اولش هر یک ساعت دردت میگیره دردت اوج میگیره و کم کم ول میکنه دوباره ی ساعت بعد همین
بعد میشع ده دیقه ب دیقه
منم هفته ۳۲ هستم دیشب ترسیدم
از صبح ۲ بار کمرمو دلم یه حس درد پریود داره و ول کرده
خیلی میترسم از زایمان زودرس😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.