مامانا دخترم اب دهنشو حالت تفی میکنه چرا دلیلی داره؟

۴ پاسخ

کار بچه ۳.۴ماهه هاست که😅فضوله این

اگه حالت کف آلود روی لب هاش هست که رفلاکس پنهان داره گلم.
یه چیزی شبیه آدامس میجوه گاهی اوقات؟ یا یه چیزی توی دهنش مزه مزه میکنه؟
تک سرفه یا دو سه تا سرفه میکنه گاهی؟
یه چیزی مثل شیر یا اسید معده نمیاد توی گلوش و به زور قورتش بده بره پایین؟؟

رفلاکس نداره؟

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط