یبوست یا اسهال یا نفخ شدید یا بالا آوردن یا هم حساسیت پوستی یا ریوی مثلا بدون اینکه سرما بخوره خلط داشته باشه یا خس خس کنه
من وقتی به پسرم اپتامیل میدادم بعد خوردنش جیغ های خیلی شدیددد میزد و بی قرار میشد و هیچ جوره اروم نمیشد دل درد میشد غیر از اون بالا میاورد جهنده که فهمیدم شیر خشک بهش نمیسازه عوضش کردم درست شد
از گوارشش نباید یبوست یااسهال بشه یااینکه وزن گرفتنشو مختل کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.