بالاخره پسرم پستونک گرفت ومن خوشحال ترینم🥲

۹ پاسخ

چه پستونکی رو گرفت؟

الان دیگ بزرگ شده ندی بهتره
آخه بعد گرفتنش دردسره

میشه تاپیک منو ببینی لطفا؟

پستونک اصلا خوب نیس
من بهداشت رفتم گفت اصلا پستونک به بچه ندم چون این مکیدن باعث میشه حس سیری به بچه دست بده و بعد زیاد شیر نخوره و وزن درستی نگیره

چیکار کردی گرفت من دخترم نه شیشه میگیره نه پستونک واقعا خسته شدم دلم میخواد یکیشو حداقل بگیره

آره پستونک واقعاً خوبه من۱۳روزگی پسرم بهش پستونک دادم

منم دوست دارم بچه ام پستونک بگیره ، چیکار کردی ؟

چجوری گرفتتتتت😪

خوش به حالت

سوال های مرتبط

مامان پاشا 🩵 مامان پاشا 🩵 ۱۶ ماهگی