من هنوز نچیدم. شاید یکی دو هفته آینده
من پس فردا جشن سیسمونیمه
من فعلا دارم کم کم میخرم تا دیگه تعطیلات بگذره سرویس چوب سفارش بدم احتمالا ی ماه دگه اینا بچینم
۳۳هفته چیدم ،چهارشنبه هم جشن سیسمونیشه انشالله
من به حرف مامانای گهواره لباساشو زود نشستم الان ماه اخرم لباساش همینجور مونده بود میرفتم حموم باید زود در میومدم حوصله لباس شستن تو حموم نداشتم به زووور چند تا واجبارو شستم
وای تا اول اردیبهشت صبر نکنی
چون خیلی سنگین و بی حوصله میشی همش میخوای بخوابی هر روز یجات درد میکنه
من وسایلش بیشتر تکمیله و فقط باید لباساشو بچینم
من ۳۶ هفته چیدم
من همینجوری گذاشتم داخل اتاق
احساس میکنم الان خیلی زوده👌🏻
من این هفته چیدم
28هفته خریدم یه هفته بعدش چیدم هر چی زودتر بچینی بهتره
۲۲هفته کامل شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.