بچه ها امسال و چطور میبینین؟

۵ پاسخ

انشالله بزودی خوشی میاد و همه مردم ایرانم شاد و خوشحال ب امید روزای بهتر

نه بابا الکی نفوذ بد نزنین فکر بد نکنیم دعا‌کنیم انشاءالله توکل بخدا خوب پیش بره همه چی

شیش ماه اول سال اوضاع همینه تا بعد ببینیم چی میشه

بنظر من تا خرداد اوضاع همینه
بقیه شم فقط خدا میدونه
💔

والا فعلا نشستیم داریم میبینیم😐
ببینیم چی میشه. بو خوبی که نمیاد

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۱ ماهگی
مامان دانیار مامان دانیار ۱۳ ماهگی