یه رسمه
مادربزرگم میگفت حتی وقتی حس کردی بچه میخاد دندون در بیاره بپزی و نیت کنی راحت در بیاره و اذیت نشه مثه نذریه بنظر من😅
اصلا اجبار نیست
من درست کردم 5 روز بعد دندون درآورد اصلا نفهمیدم
اذیت نشد
میگن اگه ب هفت تا خونه و بیشتر بدی بچت راحت تر دندون هاش رو در میاره
یه رسمه قدیمیه...
دلبخواه هم هست
واجب نیست حتما بپزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.