۹ پاسخ

اصلا نزن حتی اگه دکترت گفت با روغن یا وازلین ماساژ بده یا ی شالی چیزی گرم کن بزار یاکیسه آب گرم بزار درست میشه تو بارداری درد مفاصل زیاده منم کلافه شدم هربار ی جام درد میگیره انگار استخونم ترک برداشته

دکتر من میگفت با روغن رزماری ماساژ بدیم

من که دو سه بار زدم

نه پماد ارومیکس بخر بزن برای دردع زود خوب می‌کنه ضرر هم نداره

سعی کن با روغن نارگیل اینا چرب کنی
ترجیحا سیاهدونه نباشه
ماساژ بده ببین خوب میشه

همه چی ضرر داره
چیکار کنیم خببب

من سر دخترم ب پشت کمرم میزدم دکتر گفت اصلا نزن

مگه کرم موضعی ضرر داره با خون قاطی میشه؟؟؟

یا نه*

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری