نزار بانک پولت بی ارزش میشه باهاش طلای بدون اجرت بخر تا سال دیگه این موقع کلی سود میکنی
من ملی گذاشتم ۴۰۰ماهی ۹تومن داد
پول بمونه توبانک بی ارزش میشه قشنگم
اگ مینونی باشون طلابخر بعدجنگ تامرز33میره بالا
توروخدا این کارو بار سرمایتون نکنید.....ارزش پولتون از نصف هم کمتر میشه
آی بی شاپ حدود ۸ تومن
هر۱۰۰ میلیون ۲و نیم میلیون میده ۳۰۰ تومن ۷ ونیم میلیون میده
بستگی داره کدوم بانک باشه .هر ۱۰۰تومن فک کنم ۲تومن باشه .البته اگر بلند مدت باشه .بانک ملل فک کنم سود بیشتر میده .اما تو این شرایط پول نزاری بانک بهتره
فک کنم ۵ ۶ تومنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.