۸ پاسخ

اگر شدیدع یه بیمارستان برو
هر دردی شدید بود بدون غیر طبیعیه

نگران بودم

پس عادیه

منم دارم خیلی شدیده اصلا نمیتونم به پهلو برگردم

من از هفته ۲۹دارم

منم دارم اخرا بیشترمیشه

من از هفته‌ 32دارم

منم درد واژن دارم دیروز تاحالا شدید شده

سوال های مرتبط

مامان آرسین مامان آرسین ۱۱ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی