بنظرم کباب،بستنی،آش،مغزیجات بیسکوییت ساقه طلایی باروکش شکلات بخوری بهترازاین پودر هست ..من با اینا وزن بچم رفت بالا البته اگه قندنداشته باشی...من خیلی آش وبیسکوییت وکباب وبستنی ویارم بود
یه قوطی خریدم
دو لیوان خوردم
سه روز بعدش اورژانسی زاییدم😂🤦♀️
بعد زایمان خوردم بقیشو که شیرم زیاد بشه
تغذیم هم خوبه
من تاالان چهارتاقوطی خوردم اصلا تاثیرنداشت هنوز وزن بچه کمه وعقبه
من ۴ تا قوطی خوردم اخر بچم ۲/۵ کیلو دنیا اومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.