۷ پاسخ

والا برا من تو ۵ هفته ۱ کیلو اضاف شد که حالت عادی هم اگه میرفت همین یک کیلو اضاف میشد

والا من یه هفته خوردم آنچنان موثر نبود ولی بدم نبود الان این قوطی دوممه دارم میخورم یه دونه سونو هم ۱۱ اسفند دارم برم اگر تأثیر داشت بهت میگم ولی اگر وزنش کمه دکترم گفته بخور بالاخره بی تاثیر نیست کلی مواد و املاح معدنی داره واسه خودت خوبه
البته من هفته اول حواسم نبوده روزی دو پیمانه خوردم الان روزی چهارتا پیمونه میخورم

من فردا زایمانمه میام میگم😁
البته این هفته اخر سرماخوردم نتونسم خوب بخورم

من دارم میخورم حالا یکشنبه برم ببینم وزن گرفته ایشالا

من رفتم دکتر گفتم همش شیر میخاد با اینکه شیر دارم شیرمم کم نیست برام این پودر لیدی میل رو نوشت گفت چون شیرت همش آبه ولی تو بارداری هم مگه این پودر رو میخورن؟

من تو سه هفته نهصد گرم بچه اضاف کرد.با شیر میخوردم

برامنکه تاثیری اصلانداشت

سوال های مرتبط

مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی