۵ پاسخ

ببین منم ایطور بودم ب زور هرجوررر شد مجبورش کردم بگیرتش قبل این بدیش بچه خودت یکم بکش نوک سینتو

عزیزم منم بچم یه سینمو نوک نداشت اصلا نمی‌گرفت با سر شیشش سری که سفت باشه میدم بهش میزارم‌رو سینم‌میک‌میزنه میگیره

عزیزم مگه آموزشت ندادن تو بیمارستان ؟باید سینه اتو یجوری بزاری تو دهنش که قسمت قهوه ای سینه ات از زیر با نوک سینه ات بره تو دهنش خودت باید براش نگه داری

سر سرنگ و ببر با هاش بکش بیرون سر سینتو بعد بده بهش کم کم مک میزنه خوب میشه

قدم نورسیده مبارک عزیزم🥹بیمارستان ۲۲بهمن بودی؟

سوال های مرتبط