۴۵ پاسخ

ادغان ادغان نمیدونم چیه با عصبانیت بم میگه😐

له له رو هی تکرار میکنه به من میگه له له😐😂

انتر 👀

بودکا بودکا بودکا😂 وقتی خوراکی میبینه

دیقول قولی🤣

وااای چه تاپیک خوبی بود🥹🥹
همش خودمو سرزنش میکردم که معنی حرفای بچمو نمیفهمم
اخه خیلییی کلمه های عجیب میگه و سعی میکنه باهاشون صحبت کنه🙃
البته پسر من بیشتر پانتومیم بازی میکنه😂 میچرخه میرقصه میخوابه رو زمین ادای وسیله هارو در میاره تا بفهمیم😃

قاقا هم میگه یوقتا ک نمیفهمم ینی چی

آبی😐 موقع گریه اصلا نمیدونم و نمیفهمم معنیش چیه😁

بچه من برای خودش میخونه شالالالا

گیلییی گیلی 😂😂

دِقِن دِقن 😂😂

مادون نمیدونم چیه 😅

مِنه مِنه وِدی وِدی

ماهم باید تایید کنیم حرفشو وگرنه میزنتمون

گووو گووو 😂

بچه من میگه بوووله

ادوبا خخخخخخ

آبیز یعنی آب بریز
شبا یعنی کفش

پسر من دوگو دوگو میگفت قبلا
الان همش میگه شَبَ😂

قودوقودو

ددو🥲

وقتی غذا نمیخواد بخوره سیره میگه ممرم ینی نمیخورم😂
جیشم میکنه پوشک عوض کنم میگه برت😂😂😂

ودیخل دیخل
نمیدونم چیه😂

میگه ادوووو

وقتی خوابش میاد
باعصبانی میگه لالالاالااااااااااالالاالا😂😂😂

ممدجی(ممدقلی😂)
کل تایم عید دیدنی میگفت ممدجی و همه هم باید میترسیدن ازش 😂 یه زمانی بچه ها از ممدقلی میترسیدن حالا اونا مارو باهاش میترسونن

عنی😐😐😐😐😐😐به پستونکش میگه😑😑😑😑😑😑😑

اوایل که زبون باز کرده بود هی میگفت هگومه

دان دان
نمیدونم منظورش چیههه

دیغووو دیغوو دیغوووووو

اییییییییی
به ابجیم میگه ٱییییییی
ینی آجی

خِمِنی😂😂😂

سَعبَدِهههههههه😂😂

میمی به خوراکی هاش میگه

مَمممممممعوووو😂😂منظورش میو صدای گربس وقتی جیغ میزنه میگع مَمممعووو

گودی گودی به عروسکاش میگه

پسرم به آبجیش میگه تاع،،بدون هیچ دلیلی

اِمبژه😑و واقعا نمیفهمیم ینی چی

چیتا چیتا

بِگاپو

گیله. ابودا

توتَه 😂👀

ببعی🤣🤣🤣
عجیب غریب نیست ولی افتاده رو زبونش

بیدی🤣همه بهش میگن علیسان بیدی

پسرمن مامان بلده ولی من میگه آنا

داغان داغان

سوال های مرتبط